![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
fanat22 |
![]()
Сообщение
#1
|
Прописан ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Старейшина Сообщений: 1,135 Регистрация: Из: пгт. Долбилово Пользователь №: 5,548 ![]() |
Сегодня на собрании по реорганизации депо №2 новый директор предприятия высказался о его закрытии. Вагоны будут порциями перегнаны в депо №1 и оттуда будет осуществляться весь выпуск в скором времени. Первый вагон уже там, это 2007. О дальнейших передвижениях буду сообщать в порядке их появления. Объединение ориентировочно будет окончено в середине февраля.
|
![]() ![]() |
Cheban |
![]() ![]()
Сообщение
#2
|
Прописан ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Модератор Сообщений: 2,646 Регистрация: Из: город Николаев Пользователь №: 23 ![]() |
Николаевские «свободовцы» требуют от властей публичных заверений, что закрытое трамвайное депо №2 не изменит своего назначения
ВО «Свобода» выступает против закрытия в Николаеве трамвайного депо №2. И требует от властей публично, в СМИ, заверить общественность, что депо не изменит своего функционального назначения и впредь останется в собственности общины города, передает пресс-служба Николаевской городской организации ВО «Свобода». С таким заявлением «свободовцы» обратились к городскому голове Владимиру Чайке, председателю Николаевского областного совета Игорю Дятлову, а также секретарю городского совета Владимиру Коренюгину. Известно, что 1 февраля новый директор КП «Николаевэлектротранс» Василий Жуменко, ввиду начатой реорганизации на предприятии, принял решение о закрытии трамвайного депо № 2, которое находится на ул. Строителей. По мнению ВО «Свободы», «территория бывшего депо очень лакомый кусочек. А прекращение производственного процесса на предприятии равнозначно его фактическому уничтожению. Вызывает удивление намерение устроить на территории депо автостоянку». «Свободовцы» отмечают, что в странах, которые динамично развиваются - динамично и мощно развивается городской электротранспорт. При этом сегодняшняя власть не вечна. В Николаеве тоже надо будет развивать электротранспорт. Но при окончательном уничтожении и продаже депо № 2, Николаев теряет эту перспективу. И так, «электротранспорт практически исчез с улиц города. И в этом виновата власть, которая перекрашиваясь то в красный, то в синий цвет, неизменно сидит, в тех же властных кабинетах». Заява Миколаївської міської організації ВО «Свобода» щодо закриття трамвайного депо № 2. Цитата Міському голові Чайці В.Д. Голові Миколаївської обласної ради Дятлову І.С. Секретарю міської ради Коренюгіну В.І. Нещодавно, в засобах масової інформації з’явилось повідомлення, про чергове «досягнення» влади - закриття трамвайного депо № 2, яке знаходиться в районі ринку «Колос». Стали навіть відоми наміри мера - регіонала влаштувати у колишньому трампарку стоянку автомобилів. Інформація прошла якось буденно. Мабуть владі не хочеться, що б ця новина набула резонансу. А громадскість міста, вже призвичаїлася до поганих подій, яки в останній час сипляться майже безперервно. Територія колишньго депо дуже ласий шматочок. Має розміри з цілий міський квартал, знаходиться у престижному місці, має чудові під’їзди, забезпечена потужними комунікаціями (водогін, каналізація, електроживлення тощо). Чудове місце для побудови чергового торгівельно - розважального об’єкту, за невеликих витрат. Треба зазначити, що трамвайний парк поруч з Центральним ринком має меншу теріторію. Припинення виробничого процесу на підприємстві рівнозначне його фактичному знищенню. Викликає також подив наміри влаштувати на теріторії депо №2 автостоянку. Штатний майданчик з твердим покриттям, для особистих машин, зроблений багато років тому, займає заледве декілька процентів теріторії. Будівлі розташовані на невеликі площі. Подавляючу більшисть теріторії займають рейкови колії, встановленні на грунт та призначенні для стоянки трамваїв. Так, що щоб облаштувати паркінг - необхідно демонтувати рейкі та здати їх на металобрухт? Після такого перепрофілювання об’єкт остаточно втратить своє цільове призначення. Потім з’ясується, що він все рівно «нерентабельний» і йому прямий шлях – продаж та перетворення на чергове «купи – продай». По кількості таких закладів Миколаївщина й так б’є усі рекорди. Так, електротранспорт практично зник з вулиць Миколаєва. І в цьму винна влада, яка перефарбовуючись то у червоний, то у синій колір, незмінно сидить, у тих самих владних кабінетах. Зазначимо, що в країнах, які дінамічно розвиваються - дінамічно та потужно розвивається міський електротранспорт. А ця влада не вічна. В Миколаєві теж треба буде розвивати трамвай. Але «Свобода» наголошує, що при остаточному знищенні та продажі депо №2, Миколаїв втрачає цю перспективу. Чому? Та тому, що для великої кількості трамваїв необхідна простора теріторія для стоянки, ремонту та обслуговування. Для ефективного використання трамвайного парку, трамвайне депо повинно знаходиться безпосередньо на трамвайній рейковій мережі. Не має достойного депо – не має великої кількості трамваїв. Нагадаємо відому усім кричущу ситуацію з дитячими садками. Та ж сама влада багато років, під приводом оптимізації, закривала та продавала ці дитячі заклади. Садки зникали тихо, хтось збільшував свій статок. А зараз для батьків велика проблема десь влаштувати дошкільнят. Не для кого не таємниця, як дорого коштує таке «влаштування». Подібна проблема згодом може спіткати й трамвайний транспорт. Якщо проявимо байдужисть – втратимо перспективу. Досить проводити «оптимізацію» шляхом повної ампутації життєво необхідних частин тіла, після чого организм остаточно становиться інвалідом, без усякої перспективи на повноціннне життя. Може піти іншим шляхом? Шляхом оптимізації бюджетних витрат на міський виконавчий комітет, на контролюючи та розподільчи органи. Життєва необхідність яких доволі сумнівна. Де гучно та помпезно об’явлена Януковічем оптимізація адміністративного апарату, яка повинна була розпочатися з 1 січня 2011року? «Свобода» виступає проти закриття трамвайного депо №2, яке призведе до його знищення. Наша організація вимагає від влади публічно, у ЗМІ, завірити громаду, що депо не змінить свого функціонального призначення та і надалі залишиться у власності громади міста. Миколаївці, не будемо байдужими, разом збережемо трамвайний транспорт у рідному місті. Віримо, що Миколаїв має перспективи для розвитку. |
![]() ![]() |