![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Lessa |
![]()
Сообщение
#1
|
![]() Модератор ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администратор Сообщений: 4 712 Регистрация: 26.4.2008 Пользователь №: 3 707 ![]() |
Местный житель написал статью про знаменитую узкоколейку.
-------------------- Модераторы приручаются очень плохо, редко существуют в одомашненном виде и практически не размножаются в неволе.
|
![]() ![]() |
Lessa |
![]()
Сообщение
#2
|
![]() Модератор ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администратор Сообщений: 4 712 Регистрация: 26.4.2008 Пользователь №: 3 707 ![]() |
Районні та сільські музеї зберігають унікальні фотографії, завдяки яким відкриваються нові факти. От як, наприклад, фотографія вузкоколійки, що знаходиться у краєзнавчому музеї Баштанки. Ми вважали, що вузкоклійку між Новополтавкою, Привильним та Ефінгаром (Плющівка) так і не було до кінця реалізовано, аж ось знайшовся такий факт. Ну що ж, працюємо далі! Дякуюємо музею і Олегу Требух за цю знахідку!
Второй день в шоке ![]() "Навантаження піску в вагони вузькоколійної залізниці, в піщаному кар’єрі під Плющівкою (Єфінгаром) Баштанського району. Фото 1950 року, з фондів Баштанського районного краєзнавчого музею. Вузькоколійку НовоПолтавка-Плющівка було збудовано в роки німецької окупації 1943 року". ![]() -------------------- Модераторы приручаются очень плохо, редко существуют в одомашненном виде и практически не размножаются в неволе.
|
![]() ![]() ![]() |