![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Jezze |
![]()
Сообщение
#1
|
![]() Проходил мимо ![]() Группа: Форумчанин Сообщений: 5 Регистрация: 4.3.2007 Из: Киев Пользователь №: 403 ![]() |
Хуже всего дело обстоит переезда с Левого Берега, на Правый.
Не считая метро 3 линий. Если взять во внимание движение транспорта надземного: маршрутки, автобусы, тролейбусы То самыми удобными конечно же являются, маршрутки. Но связи с заторами на мостах, и они не спасают ![]() -------------------- Самый лучший день - сегодня (Поль С.Брэгг)
|
![]() ![]() |
Lessa |
![]()
Сообщение
#2
|
![]() Модератор ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Администратор Сообщений: 4 712 Регистрация: 26.4.2008 Пользователь №: 3 707 ![]() |
Пишет Евгений Демчук. Из ФБ.
_Втрати музею______________ _____Трамвай київського типу 2М №919_____ Це найкричущий випадок знущання над транспортною iсторiєю Києва! Ще нiколи так нахабно не знищувались експонати музею! Трамваї Київського типу 2М були одними з перших, що виготовлялись при СРСР - з 1928 року. Вони мали дерев'яний кузов, металеву раму та неповоротний вiзок. Модель виготовлялась як для Києва так i для iнших мiст. У пiслявоєнний час бiльшiсть 2М були переданi з Києва в iншi мiста республiки у т.ч. Конотоп. Звiдти й повернувся цей вагон у 1986 роцi та був встановлений на постамент бiля депо iм. Красiна. Тому бiльшiсть киян добре його знала. У груднi 2015 року №919 перевезли в музей (IЕРЦ). Традицiйно, його лишили гнити на вулицi, незабаром виламали все, що було в салонi а ще невдовзi - проламали наскрiзь дах. Так вiн простояв до 2017 року. Вже тодi було видно, що вiдбуваються ненормальнi речi! На початку цього року 2М намагались "спихнути" у трамвайне СТО КП "Київпастранс" щоб вони його вiдновлювали, проте СТО не має квалiфiкацiї для роботи з музейними експонатами - це обов'язок IЕРЦ, тому з трамвая лише змогли демонтувати частину дерев'яного кузова. Навеснi 2М повернувся в музей, де його ЗНОВУ кинули гнити на вулицi, хоча й пiсля численних нарiкань все ж поставили у цех, де намагались ремонтувати. Але знову не впоравшись трамвай знову передали в СТО, де його доламали й порiзали в металобрухт. Яка мораль? Вже багато разiв наголошувалось - НЕ МОЖНА довiряти керувати музеєм особi, яка вiдрiзняє експонати епiтетами "отой кругленький"! Не можливо "легким рухом" вiдреставрувати 90-рiчний трамвай. Реставрацiя - це важка, кропiтка та обережна робота, яку повиннi виконувати компетентнi особи у спецiальних умовах. Документується та реставрується кожна дощечка. Проте IЕРЦ знову знехтував свiтовим музейним досвiдом i фактично знищив безцiнний експонат. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Модераторы приручаются очень плохо, редко существуют в одомашненном виде и практически не размножаются в неволе.
|
![]() ![]() ![]() |