![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Николаевский кондуктор |
![]()
Сообщение
#1
|
Прописан ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Старейшина Сообщений: 4,430 Регистрация: Пользователь №: 7 ![]() |
Думаю начать эту тему.
Вот первое сообщение Трамваи посылают сигнал SOS Снежная буря в конце прошлой недели, прямо на мужской праздник накрывшая город, нанесла немалый урон городскому коммунальному хозяйству. Утром 24 февраля произошел сбой в движении трамваев и троллейбусов из-за обрывов контактных проводов, — сообщает служба оперативного реагирования горисполкома. В 4 часа 38 минут это произошло на троллейбусной линии в районе ул. 9-й Слободской и пр. Ленина. В 6 часов 30 минут — на пересечении ул. 1-й Слободской и пр. Ленина: экстремальных погодных условий не выдержали сразу 2 контактных провода. В 6 часов 50 минут подобное случилось на разворотном кольце трамваев №6 и 7 у Центрального рынка. К 9 часам утра сбой в движении электротранспорта был ликвидирован. Трамваи и троллейбусы страдают и из-за другого. Участились случаи "нападения" на трамваи и "расстрел" стекол с помощью рогаток и пневматического оружия. Так, за прошедшие выходные в городских трамваях повредили 13 стекол. Только в воскресенье, 25 февраля, разбили 7. Как рассказал заместитель директора КП «Николаевэлектротранс» С. Изосимов, в 16 часов 30 минут на пересечении ул. Садовой и Чкалова подверглась обстрелу «семерка». Резиновые пули прошили трамвай насквозь, перепуганные пассажиры попадали на пол, а на остановке поспешно ретировались из салона. Злоумышленника, по виду — лет 12-ти, задержать не удалось. Похожая история произошла и с трамваем третьего маршрута. |
![]() ![]() |
Горожанин |
![]()
Сообщение
#2
|
Заходит в гости ![]() ![]() Группа: Форумчанин Сообщений: 91 Регистрация: Пользователь №: 4,154 ![]() |
Хотите новых сказок про светлое будущее Николаева из Генерального плана
Внутрішньоміський транспорт Основними напрямками розвиткувулично-дорожної мережі є: відведення транспортних потоків в обхід території міста; організація зв»язків з новими житловими районами будівництва; створення вуличної мережі в обхід центру міста; організація безперервного руху транспорту; створення системи поза вуличних пішохідних переходів. Очікуємі пасажирські потоки передбачається освоїти такими видами транспорту -радан, трамвай, тролейбус, автобус, легковий транспорт. Загальна рухомість населення за рік зросте і складатиме до 500 поїздок на одного мешканця, на масовому пасажирському транспорті - до 400 поїздок. Пропонується будівництво двох ліній із загальною довжиною 41км. Автобус. Другим видом громадського пасажирського транспорту щодо освоєння об'ємів перевезень буде автобус. Довжина ліній автобусу, що працюватиме у звичайному режимі, по вісі вулиць становитиме - 239км. Трамвай. На кінець розрахункового періоду протяжність трамвайних ліній по вісі вулиць становитиме 24км. Проектом передбачається побудувати нову трамвайну лінію довжиною 2,5 км по вул. Космонавтів. Тролейбус. Пропонується подальший розвиток мережі тролейбусу. Загальна довжина якого на кінець розрахункового періоду становитиме 53 км, в тому числі нових ліній 28км, які пройдуть по пр. Героїв Сталінграду, вул. Силікатній, вул. Скороходова, вул. Індустріальній, пр. Жовтневий та ін. Загальна довжина транспортної мережі на розрахунковий період - 270 км. Для розміщення перспективного парку рухомого складу транспорту проектом передбачається: 1.«РАДАН». Будівництво двох депо (місткістю кожного 50 од. вагонів) у Заводському та у Корабельному районах. 2Автобус. Будівництво нового комунального пасажирського автотранспортного підприємства ємкістю до 300 од. рухомого складу в комунально-складській зоні по вул. Заводській. 3.Трамвай. В трамвайному депо №1 по вул. Андрієва, 18 пропонується створити ремонтні майстерні для тролейбусів, будівництво комплексу для мийки тролейбусів з очисними спорудами. 4.Тролейбус. Будівництво нового тролейбусного парку ємкістю на 150 од. рухомого складу з можливістю подальшого розширення до 200 од. по вул. Заводській. |
![]() ![]() |