![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Николаевский кондуктор |
![]()
Сообщение
#1
|
Прописан ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Старейшина Сообщений: 4,430 Регистрация: Пользователь №: 7 ![]() |
сегодня листал Южную Правду за 1951г.
Ничего кроме маленького фельетона. (IMG:http://www.picatom.com/2/1951_UP-1-th.jpg) Значит к трамваям у нас плохо относились! |
![]() ![]() |
Николаевский кондуктор |
![]()
Сообщение
#2
|
Прописан ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Старейшина Сообщений: 4,430 Регистрация: Пользователь №: 7 ![]() |
чем дальше в лес тем больше дров....
То по всем архивным данным выясняем что трамвай в 1920г не ходил, то вот когда статья про белого генерала была там вылезло что он в 1919г таки запустил трамвай, а теперо вот узнаем что и в 20 году такой бегал. Сразу вопрос, кто то знаком лично с Гавриловым, который пишет исторические статьи? Можете как то с ним состыковать, наверняка у него есть больше сведений про трамвай? А тут еще и агит трамвайчик! Еще вопрос можно ли скан с этой статьи ли фотку? а вот вам пока этот агиттрамвайчик что по городу бегал, помню его, как раз гулял по яхт-клубу и тут он и нарисовался... Жаль тогда цифровички были чернобелые! (IMG:http://www.picatom.com/u/agittramvai-1-th.gif) тут еще отчетец Мерский про наш город а газета подцепила мой снимок без всякого на то моего уведобления.... (IMG:http://www.picatom.com/u/2009012731-1-th.jpg) 1.8 Транспорт і зв'язок Наприкінці 90-х років у місті знайшла своє вирішення транспортна проблема. Збільшилася кількість транспортних маршрутів, відбулася їх оптимізація. Проте приватні підприємства міста використовують переважно автобуси малої місткості, що негативно впливає на екологічну ситуацію в місті та часто створює передумови для ДТП. До того ж у т.зв. "часи пік" автобуси малої місткості не в змозі цілком задовольнити потреби пасажиропотоку. З'явилася нагальна потреба у придбанні автобусів великої місткості та розширенні парку громадського електротранспорту. У 2008 році для забезпечення пасажироперевезень у м. Миколаєві, за кошти міського бюджету, підприємством КП ММР "Миколаївелектротранс" було придбано 6 одиниць електротранспорту, з них 2 трамваї та 4 тролейбуси. Вартість одного тролейбуса становить близько 1300000 грн., трамвая - близько 2500000 грн. Протягом року, враховуючи перенесення розташування об'єктів соціального значення та відповідні звернення громадян, змінено схему руху та збільшено планову кількість рухомого складу на 42-х автобусних маршрутах. На початку 2008 року фахівцями міськвиконкому спільно з депутатським корпусом розроблено та затверджено "Програму розвитку автомобільного транспорту загального користування в м. Миколаєві на 2008 - 2015 рр.", якою передбачено щорічне оновлення рухомого складу підприємств - перевізників міста на 10 відсотків. На виконання зазначеної програми підприємствами-перевізниками вже придбано 142 одиниці рухомого складу вітчизняного виробництва, з них 96 автобусів типу "Рута", "Дельфін" та 46 автобусів середньої пасажиромісткості типу "Еталон", "Богдан", "Антон", які відповідають європейському екологічному стандарту Євро-2 та Євро-3. Разом з цим приватними підприємцями придбано 128 автобусів середньої та малої пасажиромісткості. Вартість кожного автобуса становить до 350 тис. грн. 3 автобуси обладнано спеціальними підйомниками для безперешкодного доступу осіб з обмеженими можливостями. Кожного з підприємств-перевізників міста зобов'язано обладнати такими пристроями ще по одному автобусу. Здійснюються компенсації за пільгове перевезення окремих категорій громадян автотранспортом у міському та приміському сполученні, залізничним транспортом у приміському сполученні, річковим транспортом у міському та приміському сполученні, а також у електротранспорті. Для задоволення потреб мешканців м. Миколаєва у послугах зв'язку та телекомунікацій у м. Миколаєві діє розвинута мережа телефонного, магістрального, дротового та мобільного зв'язку, кабельні телекомунікаційні системи, системи дротової радіотрансляції, телемеханічні системи підприємств та відомств, системи Інтернет. |
![]() ![]() ![]() |